Jste milovníky Prahy a chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o její image a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se manažerem/kou provozu Klementinum a sdílejte kulturní bohatství s návštěvníky z celého světa. manažer/ka provozu Klementinum Jaká bude náplň Vaší práce? organizace a koordinace návštěvnického provozu v areálu národní kulturní památky Klementinum odpovědnost za vedení a motivaci týmu do 12 zaměstnanců HPP i na dohodu, včetně jejich zaškolení, rozvoje a kontroly práce zajišťování provozu na pozici vedoucí směny, pokladní a kustod – prodej a kontrola vstupenek a zboží, poskytování informací návštěvníkům, kustodská činnost odpovědnost za každodenní chod provozu a kvalitu poskytovaných služeb péče o vysokou kvalitu klientského servisu a řešení podnětů návštěvníků aktivní spolupráce s ostatními podpůrnými sekcemi společnosti a s Národní knihovnou České republiky administrativní a provozní agenda (reporting, závěrky, evidence tržeb, objednávky, rezervace) řešení mimořádných a krizových situací odpovědnost za zboží a stav skladu – objednávky, inventury, kontrola a doplňování zásob dohled nad dodržováním bezpečnostních a provozních předpisů poskytování základních informací o historii a současnosti památkového objektu návštěvníkům Co od Vás očekáváme? minimálně středoškolské vzdělání s maturitou výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího plynulá a komunikativní znalost anglického jazyka alespoň úrovně C1, další cizí jazyk výhodou reprezentativní vystupování, vynikající komunikační a organizační schopnosti vítáme zkušenosti s vedením a koordinací týmu zaměstnanců proklientský přístup, spolehlivost, samostatnost a kreativní myšlení schopnost řešit provozní situace s profesionálním přístupem zájem o kulturu, historii a památkové objekty Co nabízíme? přátelské pracovní prostředí práci na HPP, směnný provoz přehledný systém plánovače směn vč. mobilní aplikace adaptační plán – zaškolení od zkušených kolegů a významná podpora nadřízených (ředitelka sekce, vedoucí oddělení) propracovaný systém benefitů — stravenkový paušál 180 Kč (plně hrazen zaměstnavatelem) příspěvek na penzijní připojištění 1.000 Kč/DIP, roční příspěvek 8 000 Kč na volnočasové aktivity prostřednictvím karty Edenred, karta MultiSport vzdělávací semináře, školení a další rozvojové aktivity 5 týdnů dovolené, sick days (5 dnů /rok), beauty days (7 dnů/rok) nástup ihned Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete své CV s fotografií a krátkým motivačním dopisem, ve kterém nám blíže popište Vaši motivaci a zkušenosti pro práci na této pozici na m.hojkova@prague.eu. Do předmětu e-mailu uveďte: manažer/ka provozu Klementinum. Kontaktní osoba: Ing. Michaela Hojková