vize, mise, hodnoty

Sdílet

Vizí Prague City Tourism je být evropskou špičkou v oblasti destinačního managementu, nabízet výjimečnost a chránit kulturní dědictví. Misí společnosti je rozvíjet cestovní ruch v Praze jako oblast s vysokou přidanou hodnotou a s respektem ke kvalitě života místní komunity. V Prague City Tourism sdílíme hodnoty, které jsou pilířem naší firemní kultury a dávají naší práci smysl.

láska k praze

Když někoho milujeme, chceme ho víc poznat. Hlubší vztah k Praze je hlavním pojítkem celé společnosti. Motivuje nás víc a víc Prahu poznávat a radost z tohoto poznání sdílet dál. Motivuje nás pečovat o kvalitu života Pražanů i jejich kulturní dědictví.

kultivace

Kultivace je zušlechťování a vzdělávání sebe i ostatních. Kultivace je víc než jen krása. Je to prostředek na cestě k lepšímu světu, kulturnímu světu, kde se lidé cítí dobře a kde nevládnou konflikty, protože lidé jsou vůči sobě zdvořilí a empatičtí. Vědecky již bylo prokázáno, že aktivní kulturní participace lidí přispívá k léčbě nemocí a k zodpovědnějšímu chování k přírodě i lidem. Kultivaci se daří ve spolupracujících týmech. Ty dosahují lepších výsledků než týmy, založené na soupeření. Spolupráce vyžaduje empatii k potřebám druhých, otevřenost a důvěru. Naše společnost je jako tělo, které funguje tak, že všechny jeho části se navzájem podporují v momentech, kdy jedna z nich je oslabena. A tak každý z nás tu má být pro ty druhé, stejně jako naše společnost tu je pro Prahu a Pražany, pro její blaho a rozvoj.

leadership

Praha je jedno z nejkrásnějších a nejbohatších měst na světě. Bývá nazývána Praha matka měst. To klade vysoké nároky na kvalitu její prezentace. Prague City Tourism je největší organizací destinačního managementu v České republice a musí dostát
výzvě prezentovat město, které je globální špičkou. PCT je vzhledem k tomu přirozeným lídrem celého sektoru a musí být na sebe náročná, protože je na čele a musí jít bez ustání vpřed, inovovat a mít odvahu prošlapávat nové cesty. Současně nese spoluzodpovědnost za stav cestovního ruchu v České republice a za pomoc při jeho rozvoji. Proto mentoruje a podporuje menší organizace, jejichž zřizovatelé nemají tak velkorysé zdroje jako Praha, ale přesto ve svých krajích a obcích přispívají k udržitelnému cestovnímu ruchu.

udržitelnost

Udržitelnost má pro nás několik aspektů. Je ekonomická, společenská, kulturní i environmentální. Ekonomická udržitelnost pro nás znamená provozovat Prague City Tourism tak, aby její hospodaření nezatěžovalo našeho zakladatele, hlavní město Prahu, ale naopak, aby směřovalo k neutralitě vůči rozpočtu hlavního města. Ekonomická udržitelnost také znamená transparentnost hospodaření, veřejně zodpovědné zadávání a zapojování znevýhodněných osob do činnosti společnosti. Společenská udržitelnost pro nás znamená podporovat místní komunitu a naše partnery v cestovním ruchu. V rámci kulturní udržitelnosti se soustředíme na systematické zapojování pražské řemeslné a umělecké komunity do činnosti společnosti, čímž tuto komunitu ekonomicky a marketingově podporujeme. Pozorně sledujeme i environmentální dopady na cestovní ruch a podílíme se na projektech, které respektují životní prostředí.