manažer/ka kvality služeb (hpp)

Sdílet

Jste milovníkem Prahy a chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o její image a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se manažerem/manažerkou kvality, který/á se bude přímo podílet na realizaci strategie cestovního ruchu a bude určovat vysoký standard kvality poskytovaných služeb. Prague City Tourism a.s. nyní hledá vhodného kandidáta či kandidátku na obsazení pozice:

manažer/ka kvality služeb (hpp)

 

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • kontrola kvality služeb poskytovaných Prague City Tourism a.s. („PCT“) a jeho smluvních stran
  • tvorba a realizace strategie kvality služeb pro činnosti, produkty a služby PCT
  • metodické vedení kolegů v oblasti strategie a budování kultury zákaznické zkušenosti
  • zpracování dat z výsledků Mystery Shopping a formulace plánu ke zlepšení jeho výsledků
  • vzdělávání kolegů v oblasti péče o značku Prahy
  • organizace i účast na odborných akcích v ČR i v zahraničí analýza a připomínkování strategických dokumentů v oblasti cestovního ruchu
  • tvorba a rozvoj spolupráce PCT s dalšími subjekty v cestovním ruchu (CzechTourism, Asociace hotelů a restaurací, akademická sféra, Svaz průmyslu a obchodu ČR aj.)
  • supervize kolegů sekce kvalita služeb dle pokynů ředitele sekce Kvalita služeb či představenstva společnosti
  • monitoring aktivit projektů Implementačního plánu a komunikace s relevantními organizacemi
  • zodpovědnost za řízení a realizaci dotačních projektů

Co očekáváme?

  • praxi na pozici manažer/ka kvality či na pozici s obdobnou činností alespoň 3 roky
  • vysokoškolské vzdělání
  • výbornou znalost českého jazyka a bezchybný písemný projev
  • anglický jazyk na úrovni C1, další jazyk výhodou (němčina/italština)
  • zkušenosti s řízením projektů financovaných z veřejných zdrojů (programy TAČR, NPPCR, GAČR apod.)
  • výborná orientace v oblasti turistického ruchu
  • reprezentativní vystupování a proklientský přístup
  • výborné komunikační/prezentační a organizační schopnosti
  • schopnost práce se statistickými daty, vytváření analýz a jejich interpretace
  • aktivní a precizní přístup při plnění úkolů

Co nabízíme?

  • pracovní kolektiv, který podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a navzájem se inspiruje
  • prestižní pracovní prostředí v historickém centru Prahy
  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • adaptační plán — zaškolení od zkušených kolegů
  • propracovaný systém benefitů — stravenkový paušál 180 Kč (plně hrazen zaměstnavatelem), příspěvek na penzijní připojištění (DIP ve výši 1 000 Kč/měsíc), Karta MultiSport
  • 5 týdnů dovolené, možnost home office, sick day (5 dnů/rok)
  • systém vzdělávání a rozvoje (jazyky, IT dovednosti, soft skills, účast na odborných konferencích)
  • pružnou pracovní dobu (volitelný začátek a konec pracovní doby)
  • mobilní telefon a notebook
  • nástup možný ihned

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete své CV s fotografií a krátkým motivačním dopisem,
ve kterém nám blíže prosím popište Vaši motivaci pro práci na této pozici na e-mail
m.hojkova@prague.eu. Do předmětu e-mailu uveďte: manažer/ka kvality služeb

kontaktní osoba: Ing. Michaela Hojková