Láká Vás práce v oblasti cestovního ruchu? Jste milovníkem Prahy a chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o její image a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se součástí týmu, který navazuje na tradici pražských vycházek již od roku 1958 a stále zajišťuje nezapomenutelné zážitky z Prahy. Prague City Tourism a. s. nyní hledá vhodné kandidáty/kandidátky na pozici: front office manager Jaká je náplň práce? komplexní zajištění průvodcovských služeb (komunikace s průvodci, klienty, přijímání plateb, vyúčtování) spolupráce s ředitelkou sekce na rozšíření produktového portfolia a rozvoje kolektivu průvodců rozvíjení klíčových vztahů s průvodci zajištění nových obchodních příležitostí ve spolupráci s obchodním týmem řízení, motivace a rozvoj pracovníků front office evidence a kontrola docházek zaměstnanců, plánování směn řešení nestandardních a krizových situací pravidelný reporting nadřízenému (ředitel sekce) Co od Vás očekáváme? prokazatelná zkušenost v oblasti cestovního ruchu, znalost Prahy a jejích atraktivit zkušenost se samostatným vedením zaměstnanců, znalost směnného provozu výhodou kultivovaný projev, perfektní ústní i písemná komunikace v ČJ, znalost anglického jazyka alespoň B2 znalost dalšího cizího jazyka (španělština, italština, francouzština nebo němčina) výhodou znalost místní kultury, reálií a historie znalost programů MS Office zodpovědný, samostatný přístup proklientský přístup, reprezentativní vystupování orientace na obchodní výsledky marketingové a obchodní uvažování schopnost řešit nestandardní situace aktivní přístup při plnění úkolů flexibilitu (celoroční směnný denní provoz) Co nabízíme? inspirativní pracovní kolektiv, který podporuje týmovou spolupráci zázemí stabilní organizace, leadera v oblasti cestovního ruchu práci v kanceláři i v historickém centru Prahy (unikátně renovované prostory Staroměstské radnice) zaměstnání na pracovní poměr v rámci provozu front office (moderní aplikace pro plánování docházky) motivační systém odměňování propracovaný systém benefitů — stravenkový paušál 180 Kč (plně hrazen zaměstnavatelem), příspěvek na penzijní připojištění/DIP 1 000 Kč, karta MultiSport vzdělávací aktivity, školení a podpora dalšího rozvoje (odborná školení, jazykové kurzy, IT dovednosti) 5 týdnů dovolené, sick days (5 dnů/rok), beauty days (7 dnů/sezóna) nástup možný ihned, případně dle dohody Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete své CV s fotografií a krátkým motivačním dopisem, ve kterém nám blíže popište Vaši motivaci pro práci na této pozici na m.hojkova@prague.eu. Do předmětu e-mailu uveďte: front office manager.